سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وان جکوزی چیست و چه مزایایی دارد؟

دکتر بکر می گوید، بیست دقیقه استفاده از ماساژ آبگرم می تواند برای بیماران و کسانی که از درد مفاصل رنج می برند، مفید باشد. اما چگونه می توان از آب گرم درمانی در خانه بهره مند شد؟ جواب ساده است: خرید و استفاده از وان جکوزی . وان جکوزی دستگاهیست که می تواند آب گرم را با فشار و به شکل چرخشی در وان هدایت کند. ضمن آنکه این دستگاه به شکل ماساژ عمل می کند.

وان جکوزی

چند نکته در استفاده از وان جکوزی

بهتر است دمای آب را به اندازه 92 تا 100 درجه تنظیم کنید. البته خوب است به دفترچه راهنمای وان توجه نمایید. اگر مشکلات قلبی و عروقی دارید، از استفاده از آب خیلی گرم پرهیز کنید چرا که می تواند فشار وارده بر قلب شما را افزایش دهد.

 

کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی ایالات متحده می گوید هر چیزی بالاتر از 104 درجه برای همه خطرناک است.

بهتر است بدون حرکت در وان جکوزی ننشینید، بلکه مقداری حرکات کششی انجام داده تا عضلات و ماهیچه ها از کوفتگی درآیند. آب گرم جریان خون را به سمت عضلات سفت و مفاصل یخ زده تحریک می کند و یک وان جکوزی مکانی ایده آل برای انجام حرکات کششی ملایم می باشد.

اگر دفترچه راهنمای وان جکوزی به شما اجازه می دهد، مقداری نمک به آب وان اضافه نمایید. مواد معدنی برای سلامتی استخوان و قلب بسیار مفیدند و این یکی از بهترین راه ها برای دریافت مواد معدنی است. اما لازم است بدانید که استفاده زیاد از مواد توصیه نمی شود، بهتر است هر از گاهی نمک آب وان اضافه نمایید. افراد دیابتی باید بدانند که مقادیر بالای منیزیم می تواند باعث آزاد سازی انسولین شود.

مطالعات مختلف روی بیماران نشان داد که وقتی آنها دو یا سه بار در هفته در برنامه های ورزش آب گرم شرکت می کردند ، درد آنها تا 40 درصد کاهش می یابد و عملکرد بدنی آنها افزایش می یابد.

پس خوب است با خرید وان جکوزی ، یک ماساژور حرفه ای و مرکز سلامتی را به خانه خود بیاورید.