سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داکت اسپلیت یا اسپلیت؟

اگر می خواهید یک سیستم تهویه هوای مطبوع برای خانه و یا محل کار خود تهیه کنید، احتمالا میان خرید اسپلیت و داکت اسپلیت دچار تردید می شوید. لازم به ذکر است که هر دو این ها کارایی فوق العاده ای دارند و می توانند به ایجاد فضایی خوب کمک کنند. اما کدام یک از آن ها می تواند برای فضای شما مناسب تر باشد.

 

داکت اسپلیت

 

یک داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت ها برای فضاهای بزرگ کاری، مراکز بزرگ خرید  و فضاهای بزرگ بسیار کارآمد هستند اما لازم به ذکر است که داکت اسپلیت ها می توانند در خانه ها نیز مورد استفاده قرارگیرند. این وسیله ها دارای یک سیستم مرکزیست که هوای مطبوع از طریق دریچه هایی که در اتاق های مختلفی قرار دارند، به آن ها هدایت می شوند. داکت اسپلیت ها برای یکسان سازی هوا و همچنین نگهداشتن محیطی وسیع در یک دما بسیار مناسب است.

نصب کدام یک آسان تر است؟

 

در حالی که هر دوی سیستم های تهویه مطبوع تقریبا به یک شکل کار می کنند، اما نصب آن ها کاملا با یکدیگر تفاوت دارد. داکت اسپلیت ها برای ایجاد تهویه مطبوع از طریق کانال هایی در سراسر خانه و مراکز و از طریق دریچه هوا را عبور می دهند که این کار توسط یک سیستم مرکزی صورت می گیرد. به دلیل آن که داکت اسپلیت ها می توانند مساحت بسیاری را پوشش دهند، برای مکان های بزرگ بسیار مناسب هستند.
اما اسپلیت ها برای نصب بسیار آسان تر هستند. اما برای نصب این سیستم ها لازم است تا روی دیوار خانه، سوراخ هایی نصب شود که در این صورت داکت اسپلیت ها احتیاجی به این کار نخواهند داشت. درست است که داکت اسپلیت ها در وهله اول برای نصب و راه اندازی گرانتر به نظر می رسند. اما برای ساختمان های بزرگ استفاده از این سیستم به جای قرار دادن تعداد زیادی اسپلیت مقرون به صرفه تر است.

داکت اسپلیت ال جی


داکت اسپلیت ها در برندهای مختلفی تولید می شوند که یکی از بهترین آن ها، داکت اسپلیت ال جی می باشد که شما می توانید آن را از سایت و مراجع دماتجهیز با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید:

 

خرید داکت اسپلیت ال جی