سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یونیت هیتر چیست؟

نام یکی از دستگاه هایی که برای گرم کردن فضاهای بزرگ از آن استفاده می شود، یونیت هیتر می باشد. یونیت هیتر برای محیط هایی مانند سالنهای سرپوشیده، سالن‌های کارخانجات و ... کاربرد دارد. اما یک یونیت هیتر چیست؟

یونیت هیتر

برای آنکه یونیت هیتر را بشناسید، می بایست با اجزای تشکیل دهنده ی آن آشنا شوید. این وسیله کویل با لوله‌های پره دار دارد که داخل آن آب گرم، داغ یا بخار به عنوان حامل انرژی حرارتی جریان دارد بر حسب نوع یونیت هیتر ممکن است کویل صاف، مکعبی شکل، گرد یا دایره‌ای شکل باشد. همچنین این دستگاه به پروانه یا فن که وسیله عبور دادن هوا از کویل و به جریان انداختن هوا در داخل فضای گرم شونده را بر عهده دارد، مجهز می باشد. این فن بر حسب ظرفیت و فشار هوادهی ممکن است از نوع ملخی یا سانتریفوژ باشد. علاوه بر این، پره‌های جهت دهنده هوا که به وسیله? آن‌ها می‌توان هوای خروجی از یونیت هیتر را به قسمتهای مختلف محل گرم شونده هدایت کرد. و البته کابینت یا محفظه که پروانه و کویل در داخل آن و پره‌های جهت دهنده هوا بروی آن نصب شده‌است.

 

یونیت هیتر دماتجهیز

یک یونیت هیتر کجا کاربرد دارد؟

 

یونیت هیترها زمانی به کار می روند که به قدرت حرارتی زیاد نیاز باشد، جاگیری کمتر مخصوصاً در مدلهای دیواری و سقفی از الزامات باشد. نیاز به توزیع بهتر هوای گرم وجود داشته باشد، سرعت زیاد در گرم کردن فضا  و قابلیت نصب و پرتاب هوا بصورت افقی و عمودی ضروری باشد.
یونیت هیترها در انواع و برندهای مختلفی وجود دارد که مشتریان گرامی می توانند آن ها را سفارش دهند. اما یکی از بهترین برندها، یونیت هیتر دماتجهیز می باشد چرا که دارای 18 ماه گارانتی طلایی دماتجهیز و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی یونیت هیترهای دماتجهیز، به لینک زیر مراجعه نمایید:



https://damatajhiz.com/categories/396/%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2